Szeretettel köszöntelek a Sirály Repülő Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is a Sirály Repklubbhoz Repülni ma már ugyan olyan hétköznapi és elérhető lehetőség, mint autózni a városban! Regisztrálj és a misztikum elpárolog, az ismeretlen és a félelmetes érthetővé, baráttá válik. Ismerd meg a kisgépes repülés titkait.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sirály Repülő Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sirály Repülő Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is a Sirály Repklubbhoz Repülni ma már ugyan olyan hétköznapi és elérhető lehetőség, mint autózni a városban! Regisztrálj és a misztikum elpárolog, az ismeretlen és a félelmetes érthetővé, baráttá válik. Ismerd meg a kisgépes repülés titkait.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sirály Repülő Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sirály Repülő Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is a Sirály Repklubbhoz Repülni ma már ugyan olyan hétköznapi és elérhető lehetőség, mint autózni a városban! Regisztrálj és a misztikum elpárolog, az ismeretlen és a félelmetes érthetővé, baráttá válik. Ismerd meg a kisgépes repülés titkait.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sirály Repülő Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sirály Repülő Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is a Sirály Repklubbhoz Repülni ma már ugyan olyan hétköznapi és elérhető lehetőség, mint autózni a városban! Regisztrálj és a misztikum elpárolog, az ismeretlen és a félelmetes érthetővé, baráttá válik. Ismerd meg a kisgépes repülés titkait.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sirály Repülő Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Zbinyovszky Zoltán | 0 hozzászólás
Cessna 152: "A repülési szint: 3700." (gy.k.: FL3700 = 370000 láb = kb. 113km.)
Irányító: "Vettem, hívja a Houston-i űrközpontot!"
___
727-es pilótája: "Tudta, hogy 2000 dollárunkba kerül egy 360 fokos forduló ezzel a géppel?"
Irányító: "Vettem, akkor 4000 dollárnyit kérnék."
___
Beech Baron: "Uh, Torony, erősítse meg, hogy a 747-es előtt kell gurulnom."
Torony: "Nyugi, nem éhes."
___
Tanuló: "Eltévedtem. Egy tó fölött vagyok és a nagy E fele megyek."
Irányító: "Csináljon néhány 90 fokos fordulót, hogy be tudjam azonosítani a radaron." (Rövid szünet)
Irányító: "OK. A tó valójában az Atlanti-óceán. Javaslom, hogy forduljon a nagy W fele azonnal..."
___
Torony: "...és mellesleg megjegyzem, hogy a középvonaltól kicsit balra volt a leszállás közben."
Speedbird: "Igaz. Az elsőtisztem pedig kicsit jobbra volt tőle."
___
Irányító: "USA353, (sic!) hívja Clevelandet a 135.60-on." (szünet)
Irányító: "USA353, hívja Clevelandet a 135.60-on." (szünet)
Irányító: "USA353, olyan vagy mint a feleségem, sosem figyelsz!"
Pilóta: "Központ, itt USA553. Talán ha a feleségét az igazi nevén szólítaná, akkor figyelne magára!"
___
Irányító: "Air Force 53, úgy tűnik, hogy a hajtóműve... oh... mindegy,
látom már katapultált."
___
Pilóta: "... irányra kérek engedélyt, hogy elkerüljük."
Irányító: "Mit akarnak elkerülni?"
Pilóta: "A további késést."
___
Egy gyönyörű nyári nap sok termikkel a dán Billund reptér közelében:
Irányító: "82-es és D5-ös vitorlázó, mi a helyzetük és magasságuk?"
82: "A bánytó felett vagyok, 6400 láb magasan."
D5: "Ogyanott, ugyanolyan magasan."
Irányító (nyugodt, száraz hangon): "Akkor vegyek elő egy összeütközés
bejelentő űrlapot??"
___
Irányító: "Végső megközelítést végző repülő: menjen egy kört, repülő van a leszállópályán!"
Tanuló: "Vettem." (folytatja a megközelítést)
Irányító: "Azt mondtam MENJEN KÖRBE!"
Tanuló: "Vettem."
A tanuló nem reagál, leszáll a pálya végén, odagurul a pálya közepén álló kétmotoroshoz, körbemegy körülötte, majd folytatja az gurulást a parkolóhely fele.
___
Pilóta: "Jó reggelt, Frankfurt! KLM 242 indítást és hátratolást kér."
Torony: "KLM 242, az indításra és hátratolásra két óra múlva számíthat."
Pilóta: "Kérem erősítse meg: két óra késés?"
Torony: "Megerősítem."
Pilóta: "Ez esetben törölje a "Jó reggelt!"-et."
___
Torony: "Cessna G-ABCD, mik a szándékai?"
Cessna: "Szeretném letenni a pilóta vizsgát és a műszeres repülésre jogosító papírt."
Torony: "Úgy értem, a következő öt percben és nem évben."
___
Egy DC-10-es túl gyors landolása után.
San Jose torony: "American 751, a leszállópálya végén kanyarodjon jobbra, ha tud, ha nem, akkor az autópályáról a 101-es lehajtónál térjen le Guadalupe felé."
___
Eltévedt tanuló: "Ismeretlen reptér, ami felett egy Cessna 150 köröz,
azonosítsa magát!"
___
Egy pilótatanonc és az oktatója a felszállópályán várakoznak, amikor
hirtelen a szomszédos erdőből egy szarvas tűnik elő és a pálya közepére fut, ahol megáll és csak bámul a repülőre.
Torony: "Cessna XXX, felszállási engedélyt megadom."
Tanuló: "Mit kéne tennem? Mit kéne tennem?"
Oktató: "Mit gondol, mit kéne tennie?" (gondolkodik-gondolkodik-gondolkodik)
Tanuló: "Talán ha feléje gurulok, az elijeszti."
Oktató: "Jó ötlet."
(A szarvas felé gurulnak, de az macsó és nem mozdul.)
Torony: "Cessna XXX, felszállási engedélyt megadom."
Tanuló: "Mit kéne tennem? Mit kéne tennem?"
Oktató: "Mit gondol, mit kéne tennie?" (gondolkodik-gondolkodik-gondolkodik)
Tanuló: "Talán szólni kéne a toronynak."
Oktató: "Jó ötlet."
Tanuló: "Cessna XXX, egy szarvas van előttünk a pályán." (hosszú szünet)
Torony: "Vettem XXX, maradjon a helyén. Szarvas a NN-s pályán, a
felszállási engedélyt azonnali indulásra megadom." (Két másodperc múlva - valószínűleg véletlen, hogy éppen akkor - a szarvas visszafut az erdőbe.)
Torony: "Cessna XXX, a felszállási engedélyt megadom. Vigyázzon a startoló szarvas által keltett turbulenciára."
___
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Sétarepülés
Égből pottyant Bochkor Gábor
Nyerj sétarepülést karácsonyra!
Az ember, igenis TUD REPÜLNI!